27. septembra 2011

Nutella Cheesecake Brownies



Nie náhodou som si ako prvý recept na môj blog vybrala Nutella Cheesecake Brownies. Keby ste sa ma totiž opýtali na moje najobľúbenejšie zákusky, bez váhania by som odpovedala: CheesecakeBrownies. A tento úžasný a pritom veľmi jednoduchý recept je ich spojením a navyše obsahuje ďalšiu skvelú vec – nutellu.

V pôvodnom recepte bol ešte hrnček cukru, ale keďže množstvo cukru upravujem takmer vždy (a pri amerických receptoch obzvlášť), urobila som tak aj teraz a nedala som dokonca žiadny cukor. Nutella na osladenie úplne stačí.

na štvorcovú formu s rozmermi 25 x 25 cm
140 g masla rozpusteného
150 g nutelly
2 vajcia izbovej teploty
100 g hladkej múky
30 g kakaa
-------
250 g krémového syra  (napr. Philadelphia, Bánovecká nátierka, smotanová nátierka Pilos...)
2 vajcia izbovej teploty
150 g nutelly

Elektrickým šľahačom vymiešame maslo s nutellou. Zašľaháme vajcia a potom aj múku s kakaom. Cesto rozotrieme do formy, ktorú sme vystlali papierom na pečenie. Odložíme bokom.

Krémový syr, nutellu a vajcia vymiešame dohladka a nalejeme do formy na cesto. Rovnomerne rozotrieme a pečieme pri 160˚C cca. 40–45 minút. Pred podávaním necháme úplne vychladnúť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára