28. mája 2012

Špargľa

Mám pocit, že v poslednej dobe nejem nič iné, ako špargľu. Už mi lezie aj ušami. Ak ste ju aj Vy jedli už aspoň na sto spôsobov a chýba Vám inšpirácia, tu je pár ďalších receptov...

Teplý špargľový šalát s novými zemiakmi 
 
dlho som si myslela, že tento recept je z knihy od Hanky Michopulu: Zpátky domů, až kým som ho neobjavila tu: http://www.bbcgoodfood.com/recipes/3169/warm-roast-asparagus-salad


Špargľové mini frittaty s prosciuttom a parmezánom


skvelé predjedlo, ktoré môžete podávať teplé, aj studené... 


Gratinovaná špargľa s prosciuttom a mozzarellou

výborná ľahká večera...


Špargľový koláč s parmezánom

 
geniálny koláč... v jednoduchosti je krása :-)


Špargľové rizoto s pórom, šampiónmi a kuracím mäsom
































ak chcete niečo viac, ako len "obyčajné" špargľové rizoto...
recept nájdete tu: http://www.foodissimo.eu/2012/05/18/risotto-so-sparglou-porom-a-kuracim-masom/


7 komentárov:

  1. presne ten isty sparglovy kolacik som robila, dobry bol ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jé ten koláč jsem taky dělala a pak ještě jeden s rajčátky, ten mám na blogu. nejvíc mi dělají chutě ty frittaty, mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. marianna: pozerala som u teba ten koláčik, je krásny :-)
    jana: rizoto bolo úžasné, zjedla som plnú misku a potom som ešte behala okolo hrnca a ujedala z neho :-)
    vanda: tvoj koláč som si už uložila, vyzerá geniálne, rozhodne sa na neho chystám, už len ten karamelizovaný pór znie perfektne...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vsetky tie recepty vyzeraju uzasne. Vdaka za skvelu inspiraciu!

    http://cervickovo.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. asparagus se stal take nasi oblibenou jarni zeleninou!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten sparglovy kolac vyzera perfektne. skusim napodobnit v sparglovej sezone:-) Ostatne su isto tiez fajne, ale ten kolac ma dostal :-D Zelam krasnu Velku noc :-)

    OdpovedaťOdstrániť